piątek, 9 listopada 2012

Śmiech vs. uśmiech


 

Fryzura to był genialny pomysł! W końcu uwolniłam wesołą dziewczynę, która do tej pory ujawniała się jako 100procentowa optymistka tylko przyjaciółkom, rodzinie;) Teraz jest dla wszystkich!

Uśmiechnij się, a świat uśmiechnie się do Ciebie, tego mi brakowało. W końcu znowu nabrałam chęci do życie. Jedyne czego obecnie żałuję to zmarnowanie ostatnich kliku miesięcy na zamartwianie i użalanie się nad sobą. Chociaż, patrząc z drugiej strony nie zasmucając się nie doszła bym do tylu wniosków i pomysłów i oczywiście do zmian. Wiecie co? Mam pomymsł. Pomuszcie mi i sobie i też wprowadźcie zmiany. U mnie ich owocem będzie blog. A teraz wszycy szeroki uśmiech, dziewczyny rozpuszczają włosy, faceci ściągają bluzy i ........ TAŃCZYMY :D


Życie jest piękne!

Jak wcześniej wspomniałam pierwszą zmianą były włosy, drugą uśmiech, i skro jesteśmy przy tym to nasunęła mi się myśl, a mianowicie:

Czym się różni śmiech od uśmiechu?

Zasadniczą różnicą tych dwóch zjawisk jest uczucie. Uśmiech niesie za sobą miłość, zadowolenie, szacunek, w zasadzie wszystkie możliwe pozytywne odczucia. Natomiast śmiech jest czymś, potocznie mówiąc ' pustym '. Owszem podnosi nam na pewno poziom endorfiny (hormon szczęścia) w organizmie, ale on pochodzi ze strun głosowych, jest niczym nadzwyczajnym, zwykłym wydawaniem odgłosu. Za to uśmiech jest czymś cudownym. Szczególnie kiedy jest szczery, albo pojawia się na twarzy ukochanej dla nas osoby. Wyraża więcej niż tysiąc słów. Wspomniałam przed chwilką, że śmiech bierze się z naszych strun głosowych, a skąd więc bierze się uśmiech na naszej buzi? Otóż znajduję on swoje źródło nie gdzie indziej tylko w sercu. W naszej przechowywalni uczuć, pragnień, doznań. I tutaj taka moja mała rada, uśmiech poprawia nastój, więc rano zamiast przed lustrem mówić coś w stylu: jejku, ale tragicznie wyglądam, po prostu się uśmiechnij :)
 
 

1 komentarz:

Justyna pisze...

Mega pozytywny wpis!! Poprawiłaś mi humor, za co bardzo Ci dziękuję! :D
Jeśli będziesz miała czas i oczywiście chęć, to wpadnij na mojego bloga: http://justynamoz.blogspot.com/

Prześlij komentarz